返回列表 发帖

[翻唱] [若真愛過(Dreams粵語版) ft.C醬]話說日文版很好聽啦~~

好久沒和C醬合唱啦
都是因為C醬太懶了=3=
好賣歡C醬的溫柔的聲音丫><~
我覺得我這次唱得不好呢,有些喉嚨痛,不能放開唱
但是又想快些錄好~
PS.聽到這後期,我真的不想再做後期了orz

地址:
http://fc.5sing.com/12972987.html

沙发~

TOP

好久沒和C醬合唱啦
都是因為C醬太懶了=3=
好賣歡C醬的溫柔的聲音丫>
由愛 发表于 2014-5-28 16:46



原来系喉咙痛啊~~不过都系甘可爱><~都唔忍心话你懒啦~
顺便唔怪你去唱K唔叫偶啦
继续努力啊熊仔悠~

TOP

回复 3# sohmakyo
我都想用御姐小小把聲唱架
下首合唱先用啦,到時就係正常聲啦

同你隔甘遠~點叫你唱架唱k丫=3=
嗯嗯,會加油啦

TOP

繼續地板~~
圍觀的某人飄=w=
喉嚨痛應該也不嚴重的說~~~
p.s. 高產了
やがて 覚悟が芽ばえていた
この夢のためならば
他を捨ててかまわない

TOP

回复 5# 黃昏的歸途
是不嚴重,但是不敢用力唱歌,高低音也不是很好丫

嗯,現在好少會一天錄到2首歌呢><

TOP

返回列表