返回列表 发帖

[报道] Greetings

Hello everyone, sorry for my English as I don't know how to type Chinese at all... I understand Chinese though so feel free to reply in Chinese.

And I suppose someone will recognise me when he read this message...

hello you
my eng is very poor
can we make fans?

TOP

樓主來得真遲呢~
印象中…大半年前已經把這個好地方介紹給你吧~

PS:樓主只是不懂中文輸入法,而不是不懂中文,所以說中文就可以了~
たとえ苦しい今日だとしても
いつかあたたかな想い出になる

TOP

Welcome~
我看到第3位说英文的朋友。。
今ではRitzstar★が泣きそうな時の私を照らしてくれてる

TOP

返回列表